вторник, 24 февруари 2009 г.

Математически знаци в живота. Числа.

Това, което имам в шепи,
когато си погледна
уморените ръце,
намирам само аз
с очите си.
Прилича на дете,
което е разбрало…
докато дълго е стояло,
за да разглежда белотата,
да отличи прозрачното
от този цвят,
за да достигне
до душа на сняг...
Нула. Нищо.
Отсъствие от този свят.
И нямане, и неразбиране…
Празно множество,
празно място
в позиционната
система на броене…
Нула. Нещо..
което може да е много,
ако застане до едно число.
(От правилната му страна.)


/Снимка psy-zero/

2 коментара:

  1. Здравей,Калинче!Добре,че видях това прозорче тук,защото не знаех как да напиша коментара си към "Слушам",но ще коментирам тази творба тук,която ми харесва,както всичко твое.Мислех си за предателството и какво може да накара един човек да бъде разочарован от другите.Но най-важното е да не е разочарован от себе си.Иначе предателството е тъжно и гадно явление и дали,защото си мислех за него откривам този мотив и тук.Защото понякога човек вижда това,което иска.Но си мисля,че когато има предателство има и отсъствие.Друг е въпросът какъв е характерът на това отсъствие.Аз съм тук и те посещавам, и когато има такива прозорчета,ще те коментирам.Трудно ми все още да се ориентирам тук.Май трябва да си избера и потребителски профил и ще опитам.Смятам да ти пиша тия дни.До скоро...

    ОтговорИзтриване
  2. Добро утро, Мите! И аз не се намирам лесно тук, а пък и въобще. Вчера следвах тази мисъл, докато пишех: "И аз си липсвам като съм толкова сама, в средата на река, която е напълнила води от дъждовете на годините, от снеговете на неизкачени върхове, парчета корени, от моите, които нося с мен, където съм, но вместо да се присадят, те повече болят, когато бягат от студа наоколо... как да се вкоренят, освен навътре по-дълбоко в сърцето ми... Въпросът май не е в държането. Не само се държа, ами и ходя вече тъй, по дъното. Страхувам се... да, да не би да се приспособя и там да си остана... То не е зле, мястото де, като всяко друго, твърдо, ама утайката от истина е много, върху какво ще се крепи не знам там равновесието, като лъжата някъде отгоре виждам как си плува..."
    Ще напиша за предателството, за да си поразсъждаваме, но имам още непознати термини, които да изуча... и те не са единствено от математиката. И мисля, че е време да изоставиш суетата на класациите и да поставиш себе си за теб. До скоро...

    ОтговорИзтриване